اسلایدر

دیمتئو : سزاوار این پیروزی بودیم
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو معتقد است وقتی تیمش گلزنی کرده است و توانسته به پیروزی برسد ، پس حتما سزاوار این پیروزی نیز بوده است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی جوان تیم فوتبال چلسی که به طور موقت روی نیمکت این تیم نشسته است دست به کار بزرگی زده و تیمش در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است.

دیمتئو که شب گذشته توانست بارسلونا را 1 بر 0 شکست دهد در مصاحبه پس از بازی اش گفت :" من از عملکرد تیم و نتیجه ای که امشب گرفته ایم لذت بردم."

دیمتئو اضافه کرد :" ما تمام بازی های خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا را برنده شده ایم ، ما در مقابل چندین تیم سر سخت بازی کرده ایم اما امشب بزرگ ترین چالشی بود که داشته ایم."

سرمربی ایتالیایی چلسی گفت :" من بازی آنها را در مقابل آث میلان و رئال مادرید دیدم، دو تیم از بهترین های اروپا ، و بازی آنها دقیقا یکسان بود . آنها سبک منحصر فرد خودشان را دارند با بازیکنان با کیفیت و این چیزی است که آنها انجام می دهند . اما باید صادقانه بگویم که تنها آنها می توانند اینگونه باشند."

دیمتئو که روز گذشته دروازه تیمش بسیار تهدید شد و توپ به تیر دروازه چک نیز برخورد کرد ، ادامه داد :" تعادل به خوبی در تیم بود و دفاع کردن فقط مربوط به مدافعان نیست . تا آنجا که ممکن است شما باید بتوانید فضاها را ببندید ، اما در نهایت با توانایی های فردی بعضی بازیکنان مشکلاتی ایجاد شد که این بازی تلاش تیمی همه بازیکنان بود."

مرد 41 ساله چلسی که با برد بارسلونا کارنامه خود را درخشان تر از گذشته کرده است ، در ادامه صحبت هایش افزود :" وقتی شما گل می زنید و برنده بازی می شوید یعنی شایسته آن برد بوده اید.مطمئنا آنها بازی را بیشتر در اختیار داشتند و بیشتر در محوطه جریمه ما بودند، اما آنها همیشه آن را دارند . پس شما برای بازی با آنها به مراقبت احتیاج دارید و اینکه بتوانید از شانسهایتان استفاده کنید. وقتی در مقابل آنها بازی می کنید این را می دانید که چند شانس بیشتر نخواهید داشت و باید از آنها استفاده کنید."

دیمتئو گفت :" این نتیجه ما را مطمئن نمی کند و شانس هر دو تیم برای صعود 50-50 است تا به فینال برسند.می دانید که نیوکمپ همه انتظار چه بازی ای را دارند ، خیلی دشوار خواهد بود و ما باور داریم که می توانیم در آنجا گلزنی کنیم. بازی سختی خواهد بود . برای همه همینطور خواهد بود اما ما دوباره بهترین بازی خودمان را انجام خواهیم داد."


نظرات شما عزیزان:

behdad
ساعت19:28---31 فروردين 1391
موبایل و تبلت و لپ تاپ و تلویزیون و ... همه مجانی و زیر نظر ملکه ی انگلستانه این سایت.برای اطلاعات بیشتر و نحوه ی عضویت به behxpango.blogfa.com برید.برای عضو شدن به http://www.xpango.com?ref=92694831 برید.

مبین
ساعت19:22---31 فروردين 1391
سلام برددیروز چلسی رو به همه ی هوادارانش تبریک میگم ای ول چلسی بیابه وبم سر بزن ونظرت بده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:دیمتئو,عکس,چلسی,بارسلونا,
ارسال توسط مصطفی بختیاری